poniedziałek, 3 listopada 2014

Hand-made

 
   Własnoręcznym wykonywaniem przedmiotów zajmuję się już od paru lat. Zaczęło się od dostania pod choinkę zestawu koralików i akcesoriów do wyrobu kolczyków. Już od dawna nie zajmuję się tym intensywnie, choć zdarza mi się ponownie otworzyć pudełko z kryształkami i coś wykonać.


   Decoupage to kolejna pasja, którą zaraziła mnie moja ciocia. Wraz z nią wykonywałam szkatułki, ramki, a raz zdarzyło mi się zrobić nawet obraz tą techniką jako prezent. To czasochłonna, ale łatwa technika, dzięki której można osiągnąć świetne efekty.


   Niedawno zaczęłam wykonywać również drobny sprzęt dla koni metodą szydełkowania. Trwa to bardzo długo, bo przy trudnym wzorze nawet parę dni, ale zawsze jest warto.




1 komentarz:

  1. Kinia, jesteś bardzo utalentowana, myślę, że takich przedmiotów własnoręcznie wykonanych masz o wiele więcej :) Pochwal się !!! ;)

    OdpowiedzUsuń